Hançeri bile göğsüme yakışırdı
Saç teline kadar benimle karışırdı
Her sevisme bir rüyaydı
Sırılsıklam aşıktık yağmur dindi
Vurup vurup kaçar anılar
Durup durup içerime
Kolay kapanmıyor defterler bende
Nerde o zamanlar? Nerde?
Bir barda hem içkimi hem kendimi bitirirken
Anarım anarım seni


0 Yorum