Bu gözlerim yine ağladı ama yok bi silen nedenini bilemeden aldandım
Sana yar diyemem yanına gelemem bir daha beni ağlattın
Geri dön desem de sen başkasının kolunda
Yine de seni özleyebilirim ama
Yarınlar dan umudumu kesmedim aksine bekledim hep senin ardından
Ne dualara ellerimi göğe açtım hep ağladım aşkından
Sensizliği hoş gördü kader inadından
Bi türlü kaçamadım yazgımdan


0 Yorum